آموزش غیرمستقیم رسالت هنر است

با حضور "مامک یحیی پور" کارشناس مسوول آفرینش های هنری کانون، نشست مربیان هنری مراکز فرهنگی هنری کانون استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد، در تاریخ 14 شهریور 96، با حضور "مامک یحیی پور" کارشناس مسوول آفرینش های هنری کانون،  نشست مربیان هنری مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار شد.
یحیی پور دراین نشست ابتدا پای صحبت مربیان هنری نشست و در گفت و گویی کارشناسی، درباره شیوه‌های آموزش و ترغیب اعضا برای حضور مستمر در کارگاه‌های هنری راهکارهایی ارائه کرد.
وی درادامه تاکید کرد که در ارائه آثار هنری، اثر خلق شده کار خود عضو باشد و به تعبیری دیگر کودک هر آن چیزی که هست ثمر دهد و رشد کند
این کارشناس مسوول هنری، آموزش غیر مستقیم را رسالت هنر دانست و افزود: این روش باید جهت رشد کودک ونوجوان به عنوان راهنما استفاده شود.
مهمان نشست مربیان هنری کانون، ضمن تاکید بر متنوع کردن روش‌های اجرای فعالیت نقاشی از مربیان خواست فعالیت های هنری از جمله انیمیشن، سرود، نمایش عروسکی و... را مد نظر قرار دهند.
مامک یحیی پور تاکید داشت هر مربی آرشیوی از آثار عضو داشته باشد تا بتواند آنها را در مسیر مشخص و مفید هدایت کند.
در پایان وی از "عیسی گرجی زاده"مدیرکل و کارشناسان استان خواست تا دوره های آموزشی مناسب با این فعالیت ها در کانون استان برگزار شود .
در ادامه مربیان و مهمان نشست، با بررسی آثار اعضا به نقد و بررسی آن‌ها پرداختند.
در این گردهمایی مدیرکل، کارشناسان و مربیان هنری  کانون استان کهکیلویه و بویراحمد حضور داشتند.