کد خبر: 239632
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
بازدید 2091
جشنواره استانی طنز ادبی  در کانون گنبد2 برگزار شد.

دوشنبه 20 بهمن جشنواره شعر و نثر طنز ادبی با حضور 120 نفر از اعضا و والدین ، مسئولین استانی و شهرستانی در مرکز شماره 2 گنبد کاووس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گلستان مرحله دوم جشنواره استانی طنز ادبی به میزبانی کانون شماره 2 گنبد با حضور معاون فرهنگی اداره کل کانون و دیگر مسئولین شهرستانی و همچنین 120 نفر از اعضای کانون بهمراه خانواده های خود برگزار شد.
بر اساس این گزارش 8 نفر از برگزیدگان، اشعار طنز خود را خواندند و همچنین اعضای انجمن ادبی حافظ، اعضای قدیمی کانون و جمعی از مربیان ادبی کانون که میهمان این برنامه بودند شرهای خود را که مضمون طنز نیز داشت را برای حاضرین خواندند.
مهمان ویژه برنامه دکتر صادقلو استاد ادبیات بود که در خصوص انواع طنز در ادبیات کودک و نوجوان و موارد استفاده طنز و تفاوت طنز کودکان و بزرگسالان  توضیحاتی ارائه نمودند.
مصطفی سمیعی ، سید حسام الدین حسینی بای و علی شریعت نیا از گنبد2 ، پوریا مصیبی و نفیسه قوجق گنبد1، ابوالفضل شرفی و مجید حلاج بیزخی کلاله ، امیر حسین کوهستانی آزادشهر ، قزلسفلو از مینودشت برگزیدگان جشنواره استانی طنز ادبی بودند که با اهدا جوایز از آنها تقدیر شد.
در حاشیه برنامه اجرای سرود اعضای مرکز گنبد2 و مسابقه مشاعره از برنامه های جذاب این جشنواره بود.