پیام نوروزی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان

عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان طی پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز را به خانواده‌ی با صفا و صمیمی کانون پرورش فکری تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان طی پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز  را به خانواده‌ی با صفا و صمیمی کانون پرورش فکری تبریک گفت.
متن کامل پیام بدین شرح است:
به نام آنکه خلاق بهار است
 پدیدآرنده لیل و نهار است
دیرزمانی است که ایرانیان با  آغاز بهار نوای همدلی سرمی دهند و سالی نو  را جشن می گیرند.  نوروز فرصتی است دوباره برای نوشدن، جوانه زدن و به بار نشستن... هنگامه  زنده شدن و زندگی را از نو آغاز کردن ... و چه زیبا گفته اند که بهار یادآور قیامت است...
 دگر باره سال نو می شود... زمین نفسی دوباره می کشد... گل ها لبخند می زنند و پرنده ها به آشیانه خود بر می گردند و این رفتن و آمدن ها، زرد و سبز شدن ها، پژمردن و شکفتن ها فرصتی است برای تدبر من و تو  که دراین رویش سبز کجا ایستاده ایم... سهم ما و نقش ما در این گردش شب  و روز چیست؟
خوشا به حال آنانی که همراه با سبز شدن طبیعت، نه فقط به سبزی و طراوت طینت خود که به نشاندن گل لبخند بر لبان همنوع خود نیز می اندیشند و می کوشند تا با شست و شوی قلب و دیده ، احسن الحال را از محول احوال برای خود و دیگران طلب کنند...
در تیک و تاک لحظات پایانی سال و شروع رویشی دیگر از خالق بهار برای شما کانونی های عزیز و صمیمی بهترین ها را  تمنا می کنم و  دست نیاز به سوی آن بی نیاز می گشایم و از درگاهش می خواهم که در سال جدید پرشورتر از گذشته  همراه با مرغک کانون  پروازی بلند را تا اوج دوستی و مهربانی تجربه کنید .
امیدوارم که سال نو، آغازی دیگر برای شکوفایی همه کودکان و نوجوانان پاک و با صفا در سایه سار تلاش و همت بلند شما مربیان و همکاران همیشه همراه باشد و آنها نیز بدانند که آینده جامعه بر دستان هنرمند و افکار اندیشمند آن ها رقم خواهد خورد.
باشد که همه ی ما، دلهای پر مهرمان را به روزهای سبز و زیبای بهار پیوند زنیم و شادی را برای یکدیگر به ارمغان آوریم...
 
شاد باشید و سرفراز، نوروزتان مبارک
عبدالرحیم سیفی
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان