اعضای نوجوان کانون پرورش فکری گلستان با افکاری پویا و زبانی گویا خوش درخشیدند

در مسابقه استانی مشاعره و شعرخوانی آموزش و پرورش که به میزبانی شهرستان مینودشت در بین دانش آموزان علاقه مند به رقابت ادبی برگزار شد، هفت نفر از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری شرق گلستان موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این رقابت ادبی که در اردوگاه شهید فهمیده شهرستان مینودشت و در بین 24 نفر از دانش آموزان علاقه مند به مشاعره و شعرخوانی برگزار شد، هفت نفر از اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری شرق گلستان موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.
بر اساس این گزارش، مریم شیخ و علی شریعت نیا به ترتیب از شهرستان کلاله و مرکز شماره یک گنبد در بین شرکت کنندگان متوسطه اول و دوم موفق به کسب مقام اول مشاعره و شعر خوانی استانی شد.
در این رقابت ها اسما میردلیر و جواد سپهری از مرکز کلاله و سیده نازنین میر عرب رضی از مرکز شماره دو گنبد موفق به کسب مقام برگزیده دوم شدند.
هم چنین رقیه ممشلی و زهرا کلانی از مرکز فرهنگی هنری مینودشت رتبه ی سوم دختران استان را در این رقابت ها به خود اختصاص دادند.
گفتنی است، سیده محدثه حسینی مربی توانمند ادبی کانون، به عنوان یکی از داوران این دوره از رقابت ها در این مسابقه حضور داشته و از نزدیک نظاره گر موفقیت پر افتخار هفت نفر از اعضای نوجوان کانون گلستان بوده است.