فعالیت مراکز فرهنگی هنری کانون گلستان به مناسبت گرامی داشت روز قدس

مربیان به همراه اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و حضور پرشور در راه پیمایی به جهت حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.

به گزارش رابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان با برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و حضور پرشور در راه پیمایی به جهت حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.
حضور اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری بندرگز در راه پیمایی روز قدس
اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بندرگز با در دست داشتن پلاکارد شعارهای ضد استکباری در راهپیمایی روز قدس حضور یافته تا ضمن محکوم کردن رفتار وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی خواستار آزادی قدس شریف باشند.
هم چنین یک روز قبل از حضور در این مراسم، بچه ها با امضاو نوشته های ادبی خشم خود را نسبت به کشتارکودکان و مردم بی دفاع غزه ابراز داشته و با قربانیان این جنایت هم دردی نمودند.
دستانی مهربان ویژه برنامه روز قدس در مرکز شماره سه گرگان
اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری شماره سه گرگان با حضور در کارگاه فرهنگی هنری با موضوع حمایت از کودکان فلسطینی، روز قدس را گرامی داشتند.
در این برنامه که به مناسبت گرامی داشت روز قدس برگزار شد، اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره سه گرگان با همراهی مربی فرهنگی در کارگاه "دستانی مهربان" حضور یافته و ضمن آشنایی با رشادت های مردم فلسطین در دفاع از ناموس و خاک میهنشان با کودکان مظلوم ابراز همدردی نمودند.
در این برنامه ضمن برگزاری کارگاه روخوانی کتاب با عنوان "اینجا سرزمین من است" و معرفی روز قدس برای اعضا، کارگاه هنری ای به جهت ساخت پلاکارت هایی با بهره مندی از تکنیک کولاژ و تکه چسبانی با این موضوع برپا شد.
کودکان گنبدی در روز قدس مظلومیت کودکان فلسطینی را به تصویر کشیدند
به مناسبت بزرگداشت روز قدس و قیام انتفاضه فلسطین، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو گنبدکاووس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزشگاه هنری گرمارودی، اقدام به برگزاری کارگاه هنری در مسیر راه پیمایی نمود.
جلالی مربی مسئول مرکز یک گنبد در این باره گفت: به منظور ابراز هم دردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و رسیدن صدای رسای بچه های کانونی در قالب فعالیت هنری به گوش صهیونیسم غاصب، اعضا و مربیان مراکز فرهنگی هنری شماره یک و دو گنبدکاووس اقدام به برگزاری کارگاه هنری نقاشی و طراحی پوستر با موضوع " آزادی قدس عزیز" در انتهای مسیر راه پیمایی پر شور روز قدس نمودند.
این کارگاه با اهدای جوایز و لوح تقدیر به تمامی شرکت کنندگان از سوی رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی به اجرا درآمد.
امضای قطعنامه در محکومیت اسرائیل توسط اعضا و خانواده های حاضر از دیگر برنامه های اجرا شده در این روز بود.
نفرت کودکان بندرترکمنی بر سر آدمک های استکباری آوار شد
مرکز فرهنگی هنری بندرترکمن با برگزاری کارگاه هنری با موضوع ساخت آدمک های استکباری، کودک و نوجوان را با ستمکاری های استکبار جهانی آشنا نموده و مشت گره خورده اعضا را به حمایت از کودکان فلسطینی در هم فشرد.
انجام فعالیت معرفی سرزمین و وقایع با موضوع معرفی مسجدالاقصی برای بچه ها از دیگر برنامه این مرکز به مناسبت گرامیداشت روز قدس بود.