کد خبر: 225787
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۴
بازدید 6686
تجلیل از کانون گیلان در همایش توسعه و ترویج فرهنگ نماز

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در همایش توسعه و ترویج فرهنگ نماز در دستگاه های اجرایی استان که با حضور استاندار و مسوول ستاد اقامه نماز استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، شایسته تقدیر معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در همایش توسعه و ترویج فرهنگ نماز ضمن تاکید بر ضرورت تلاش همه مدیران دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف واقعی اقامه نماز خاطرنشان کرد: سلیقه و نیاز نوجوانان و جوانان امروز با گسترش فناوری های نوین تغییر کرده و باید از روش های جدید برای جذب این گروه های مهم جامعه استفاده کرد .
مشاور استاندار و مسوول ستاد اقامه نماز استان گیلان نیز در این همایش تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه ترویج مسائل فرهنگی بویژه نماز را سرلوحه برنامه های این ستاد عنوان و برگزاری نماز جماعت در تمامی دستگاه های اجرایی استان ، برگزاری نماز جماعت در بیش از دو هزار مدرسه ، برگزاری نشست های آموزشی دانشجویی و دانش آموزی ، تشکیل هسته یاوران نماز و مسابقات کتابخوانی را از جمله فعالیت های این ستاد برشمرد.
در پایان این همایش با اهدای لوح تقدیر از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به عنوان دستگاه ه برتر در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز تجلیل به عمل آمد.
همایش بزرگ نماز در دستگاه های اجرائی در روز دوشنبه موزخ 16/10/92 ساعت 3 بعدازظهر در سالن الغدیر استانداری استان گیلان برگزار  شد.