تجلیل از کانون پرورش فکری در نشست تقدیر از مسوولان کمیته های دهه فجر استان گیلان

کانون پرورش فکری گیلان در نشست تقدیر از مسوولان کمیته ها و فعالان ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان که چهارشنبه ۲۱ اسفند در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست با اشاره به راهپیمایی با شکوه ملت ایران افزود: حضور مردم در مراسم و صحنه های مختلف انقلاب همچون روز قدس، سیزدهم آبان، 9 دی متفاوت و بیشتر از سال های گذشته بود و حضور ملت بزرگ ایران طی صحنه های مختلف در 22 بهمن امسال به اوج رسید و کامل شد.
وی علت اجرای خوب برنامه های ایام الله دهه فجر را وحدت، همدلی بین دست اندرکاران و مسوولان استان دانست.
در ادامه از مسوولان کمیته ها و فعالان ستاد بزرگداشت دهه فجر با اهدای لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان و رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تجلیل به عمل آمد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت دهه فجر را برعهده داشت که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش، گروه کودک صدا و سیمای مرکز گیلان، بهزیستی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، کمیته امداد امام خمینی(ره) ویژه برنامه های متنوعی را در دهه فجر در سطح استان اجرا کردند.