مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی دهه فجر

کودکان و نوجوانان برگزیده ی مسابقه نقاشی ویژه 22 بهمن در مراسمی که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری شهرستان رودبار برگزار شد، مورد تشویق قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، ضیائی معاون فرهنگی کانون در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)، پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان در تمامی فعالیت های فرهنگی هنری ادبی و علمی را از مهمترین اهداف کانون برشمرد.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کانون پرورش فکری افزود: کانون با سابقه بیش از نیم قرن با آموزش های غیر مستقیم به عنوان یک مرکز تخصصی کودک و نوجوان فعالیت می کند.
معاون فرهنگی کانون ضمن قدردانی از همکاری تمامی نهادهای فرهنگی از حضور باشکوه کودکان و نوجوانان و خانواده ها در روز بیست و دوم بهمن روز سرنوشت ساز ایران اسلامی تشکر کرد.
در ادامه یادآور شد: کانون پرورش فکری جایگاهی است که به نیازهای مخاطب خود توجه ویژه می نماید و با بکارگیری از ابزارهای تربیتی مناسب و هدفمند در پرورش و رشد استعدادهای کودکان و نوجوانان فعالیت می کند و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی سرلوحه فعالیت های کانون است و کانون استان گیلان کسب موفقیت کشوری خود را مرهون تلاش تمامی مربیان و کارکنان کانون استان می داند.
در این مراسم مسوول مرکز فرهنگی هنری رودبار ضمن خیرمقدم به مهمانان، گزارشی از برگزاری این مسابقه در دهه فجر ارایه و از همکاری فرمانداری شهرستان رودبار و کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر نمود.
در پایان بیش از 60 کودک و نوجوان با حضور معاون فرماندار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس و معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان رودبار و معاون فرهنگی کانون استان گیلان با اهدای لوح تقدیر و جایزه مورد تشویق قرار گرفتند.
اجرای سرود توسط اعضای کانون، شعرخوانی با عنوان بانوی بهشت و نماهنگی از عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رودبار از دیگر برنامه های این روز بود.