کد خبر: 228080
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
بازدید 2688
نشست همکاری کانون و منطقه آزاد انزلی

نشست راهکارهای همکاری کانون پرورش فکری و منطقه آزاد انزلی در معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان این نشست به منظور همکاری و تعامل بیشتر در فعالیت های فرهنگی هنری ادبی ویژه کودکان و نوجوانان استان گیلان با حضور معاونان فرهنگی منطقه آزاد و کانون، کارشناسان دو سازمان و مسوولان مراکز فرهنگی هنری انزلی در دفتر معاونت فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

دکتر سید ضیاءالدین شفیعی معاون فرهنگی منطقه آزاد انزلی با تجارب ارزشمند هنری و ادبی در کانون پرورش فکری، بهره مندی از امکانات و تجارب دو سازمان را برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان مفید دانست و همکاری با کانون را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: تابستان فصل خوبی برای همکاری بیشتر در اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کودکان و نوجوانان است که این با برنامه ریزی و همفکری میسر خواهد شد.

شفیعی با اشاره به افتتاح خانه فرهنگ منطقه آزاد انزلی خواستار همکاری بیشتر کانون برای اجرای برنامه های ویژه در این بخش شد. وی برگزاری کارگاه های هنری، ادبی و فرهنگی ، جشنواره بادبادک ها را از جمله برنامه های مناسب برای اجرای کودکان و نوجوانان این منطقه و مهمانان برشمرد.

وی از برگزاری عصر شعر با عنوان"بانوی آب" به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه(س) در خانه فرهنگ این منطقه خبر داد و از مربیان و اعضای کانون نیز جهت شرکت در این عصر شعر دعوت به عمل آورد.

در این نشست معاون فرهنگی کانون با توجه به پیام مقام معظم رهبری ترویج فعالیت های فرهنگی را از جمله وظایف کانون عنوان و با ارایه گزارشی از فعالیت های کانون ازهمکاری با معاونت فرهنگی منطقه آزاد استقبال کرد.

در ادامه نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از خانه فرهنگ و دیگر بخش های این معاونت فرهنگی اجتماعی، گردشگری بازدید کردند.