کد خبر: 228329
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰
بازدید 3458
از همکاران کانون گیلان تجلیل شد

همزمان با هفته بزرگ داشت مقام زن و تکریم مادر، مدیر کل کانون در نشستی از همکاران اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان گیلان، نقی علیزاده مدیر کل کانون در این نشست با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه(س) یادآور شد: حضرت زهرا(س) بانوی بزرگ اسلام انسان کاملی است که الگوی تمامی انسان هاست. وی زن را در مکتب فاطمی، قلب خانواده و مولود محبت و عفت دانست که سرچشمه عزت، عفت و گرداننده حیات اجتماعی است.
علیزاده با توجه به پیام مقام معظم رهبری در سال جدید" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خاطرنشان کرد: روز میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگ داشت مقام زن نوعی یادآوری است تا ما با الگوقراردادن حضرت فاطمه(س) در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و فرهنگ والای قرآنی بیشتر همت نماییم.
وی افزود: امروزه دشمنان برای متلاشی کردن نقش اساسی خانواده و مادر از طریق تهاجم فرهنگی به شیوه های مختلف به تغییر نگرش ها و باورها پرداخته اند تا جوامع را از ارزش ها و هنجارهای خود دور کنند. مدیر کل کانون از مربیان خواست تا با مسوولیت فرهنگی که دارند برای داشتن جامعه ایی موفق و امیدوار، کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را براساس آموزه های دینی و فرهنگ اصیل ایرانی تربیت کنند.
در ادامه حمیرا خدابنده کارشناس مسوول ادبی کانون یکی از سروده های خود را با عنوان " بوی خورشید از کتاب دلواژه های سبز " به ساحت مقدس بانوی آب و آینه تقدیم کرد.
همچنین روابط عمومی کانون با پخش نماهنگی از عملکرد کانون استان گیلان در سال گذشته از همدلی و همکاری کارکنان این اداره کل قدردانی کرد.
در پایان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اهدای لوح سپاس از تمامی بانوان شاغل در این استان تقدیر به عمل آورد.