نمایشگاه قرآنی و ضیافت افطاری در مرکز فرهنگی هنری شماره دو انزلی

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با برپایی نمایشگاه قرآنی و ضیافت افطاری، اعضای کودک و نوجوان را با فرهنگ و ارزش های اسلامی در مرکز فرهنگی هنری شماره دو انزلی بیشتر آشنا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،مراسم افطاری به منظور پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان و تقویت روحیه ی همکاری با حضور کارشناسان، اعضای کودک و نوجوان و جمعی از مادران در تاریخ 2/5/93 در مرکز فرهنگی هنری شماره دو انزلی برگزار شد.
در این ضیافت معنوی فعالیت های متنوعی همچون تلاوت آیاتی از قرآن مجید، قصه گویی از کتاب چهارده قصه آسمانی، خاطره گویی اعضای کانون از روزه داری و ماه مبارک رمضان و نمایش فیلم با عنوان بچه های آسمان اجرا شد.
سپس اعضای کودک و نوجوان همراه مربیان به چیدن سفره افطار پرداخته و در جمعی صمیمی، روزی ماندگار را در دفتر تجربیات کانون خود ثبت کردند.
در این مراسم ماجده شهربانویی عضو فعال و محجبه کانون با اهدای لوح تقدیر و هدیه از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری استان گیلان مورد تشویق قرار گرفت.
در پایان نیز شرکت کنندگان از نمایشگاه قرآنی مرکز شامل فعالیت های قرآنی، حدیث، آثار برگزیده جشنواره نشریه دیواری و نامه ای به امام رضا(ع) و کاردستی های قرآنی بازدید کردند.