کودکان برگزیده کانون مهمانان ویژه‌ی برنامه زنده تلویزیونی الا‌تی‌تی شدند

کودکان موفق عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در برنامه زنده تلویزیونی شبکه باران معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، چهار کودک موفق و برگزیده در مسابقات بین المللی و کشوری که عضو فعال مراکز عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان هستند با شرکت در برنامه زنده تلویزیونی الا‌تی‌تی معرفی و مورد تشویق قرار گرفتند.
حورا رزاقی عضو کودک برگزیده در جشنواره سراسری امام رضا علیه السلام با کسب مقام اول در بخش نامه‌ای به امام رضا(ع)، مانا محمدپور عضو برگزیده در مسابقه‌های نقاشی بین المللی بلغارستان و بلاروس ، معصومه طاهری عضو فعال و برگزیده کشوری در طرح توسعه کتاب‌خوانی، مهدی نعمتی عضو کودک 8 ساله موفق در مسابقه نقاشی بین المللی ضمن معرفی کامل خود از تلاش مربیان مهربان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان قدردانی کردند و در روز جهانی کودک از دوستان خود خواستند تا همیشه با کتاب یار مهربان همراه باشند.
کودکان در این جنگ شبانه با همراهی زهرا خیرخواه مجری هنرمند برنامه کودک، معروف به عمه خورشید از موفقیت‌های خود در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به گفت‌و‌گو نشستند.
این برنامه با همکاری سیرنگ پوررحیمی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی الا‌تی‌تی و روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان تدارک و در این برنامه زنده تلویزیونی آثار برگزیده‌ و لوح‌های تقدیر اعضای کانون نیز نشان داده شد.