کد خبر: 237487
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
بازدید 3951
برگزیدگان کانون گیلان در هفتمین جشنواره هفته پژوهش

مربی فرهنگی و هفت عضو فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در هفتمین جشنواره هفته پژوهش برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان براساس رای هیات داوران از میان آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، مقاله پژوهشی بتول آقاجانی با عنوان آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان از طریق نمایش عروسکی رتبه دوم این بخش را به خود اختصاص داد.
همچنین در بخش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون هیراد فرضی‌پور از مرکز شماره یک رشت، سید محمد پورسعیدی، صابر مشتاقی و محمدرضا دانش‌پور از مرکز سیاهکل، مریم آوخ کیسمی از مرکز شماره سه رشت، فاطمه محمدی از مرکز منجیل و یاسمن حسین‌زاده از مرکز لاهیجان شایسته تقدیر معرفی شدند.
هیات داوران بخش «مقاله‌های پژوهشی» شامل بهاره بهداد، مینو برادر و افسون امینی، از میان 66 مقاله، 3 مقاله پژوهشی را به عنوان برگزیده اول تا سوم و  6 مقاله را شایسته تقدیر معرفی کرد.
هیات داوران در بخش اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون متشکل از محبوبه اسپیدکار، نرگس شیخ‌سفلی و لادن تفضلی‌فرد از میان 178 اثر دریافتی از 21 استان کشور، 68 اثر را شایسته تقدیر دانستند.
گفتنی است بتول آقاجانی مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری فومن در ششمین جشنواره سراسری پژوهش کانون نیز در بخش مقاله‌های پژوهشی برگزیده شده بود.