مزار شهید گیلانی فاجعه هفتم تیر گلباران شد

کودکان و نوجوانان عضو مرکز فرهنگی هنری کومله با حضور در گلزار شهدای شهرستان لنگرود، یاد و خاطره شهید سیف‌اله‌ عبدالکریمی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد فاجعه هفتم تیر 1360 مربیان و اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری کومله ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا، بر مزار عبدالکریمی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و نسبت به این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.
معرفی وقایع مربوط به انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش، آشنایی افزون‌تر کودکان ونوجوانان با شخصیت عبدالکریمی، شهید گیلانی این فاجعه وخوانش  دل نوشته توسط عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ازجمله برنامه‌ها به شمار می رفت.
در همین حال مربیان و اعضای مرکز کومله ضمن قرائت فاتحه و ختم هفتاد و دو صلوات برای شادی روح بلند شهیدان، شاخه‌های گل به مزار شهید سیف اله عبدالکریمی تقدیم کردند.
گفتنی است در این مراسم که روز یکشنبه 7 تیر 1394 برگزار شد، مربیان و 12 عضو کودک و نوجوان  مرکز فرهنگی هنری کومله حضور داشتند.