کد خبر: 243592
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
بازدید 1151
استقبال کارکنان ستادی کانون گیلان از مراسم ماه مبارک رمضان

برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره کل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان درجهت ترویج فرهنگ و معارف قرآنی و بهره‌مندی از برکات ماه ضیافت الهی در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان،  هم زمان با ماه مبارک رمضان و درجهت بهره‌مندی از موهبت‌های ماه میهمانی پروردگار، کانونی‌های روزه دار پر شور‌تر از همیشه با شرکت در نماز جماعت که به امامت حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور اقامه می شود، شرکت می کنند.
تلاوت قرآن کریم در ماه نزول کلام الله و قرائت دعاهای ماه مبارک رمضان، آموزش احکام و آشنایی افزون‌تر با احادیث معصومین سلام الله علیها از جمله برنامه‌هایی است که کارکنان اداره  کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در آن حضور دارند.    
مباحث دینی و مذهبی که با هدف هم افزایی، بر پایه تعالیم دینی و در راستای نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی صورت می گیرد، هم‌چنین شرکت در مراسم زیارت عاشورا و انجام تبلیغات محیطی از دیگر فعالیت‌های کانون استان گیلان در ماه میهمانی خداست که با حضور و همراهی کارکنان ستادی اجرا می شود.
شایان ذکر است این ویژه برنامه‌ها به موازات اجرای فعالیت در31 مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان چهار کتابخانه پستی و یک کتابخانه سیار روستایی، که فعالیت‌های فرهنگی ، ادبی ، هنری و علمی خود را بر اساس تعالیم و آموزه‌های اسلامی برنامه ریزی و اجرا می کنند، برگزار می شود.