تغییر ضامن بقا و موجب پویایی است

محمد علی شامانی در مراسم معارفه علی پورحسن مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، تغییر و خارج شدن از منطقه امن را لازمه بقا و موجب پویایی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، محمد علی شامانی معاون فرهنگی کانون در این مراسم که با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن همایش‌های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان برگزار شد، تغییر را لازمه بقا و موجب پویایی و بالندگی خواند.
شامانی در ادامه از علی پورحسن، مدیر کل جدید کانون گیلان به عنوان شخصیتی شناخته شده، صاحب قلم و دارای انضباط ذهنی نام برد و از تلاش‌‌های نقی علیزاده خطیبانی، مدیرکل قبلی کانون تشکر کرد.
قدردانی از تلاش‌های نقی علیزاده خطیبانی مدیر کل اسبق و آرزوی توفیق برای مدیرکل فعلی کانون پرورش فکری استان گیلان، نقطه آغاز سخنان عبدالحمید شسهواری، مشاور مدیر عامل کانون بود.
وی انتخاب علی پورحسن را حاصل خرد جمعی دانست و از حضورعناصر ارزشی، فارغ از گرایش‌های تشکیلاتی و دارای نگاهی خلاق و با احساس در کانون استقبال کرد.
حاجتی، ‌مدیرکل آموش و پرورش استان گیلان نیز  ضمن ابرازخرسندی از قرار گرفتن شخصیتی متخصص، متعهد و فرهنگی در راس کانون استان، ابراز امیدواری کرد درسایه تعامل، تجمیع ظرفیت‌ها و همکاری افزون‌تر میان کانون و آموزش و پرورش، امکان رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان بیش از پیش فراهم گردد.
علی پورحسن، مدیر کل کانون استان گیلان از کانونی بودن و تعلق خاطرخود نسبت به فعالیت‌های ارزشمند کانون سخن گفت و اظهار امیدواری کرد در سایه حمایت مسوولان و تلاش‌های همکاران، شاهد رشد، ارتقا وقرار گرفتن کانون گیلان در جایگاهی که شایسته آن است باشیم.
پورحسن در ادامه ضمن قدردانی از توجه مسوولان و اعتماد آنان، این حمایت ها را پشتوانه ای برای حرکت در جهت اهداف عالیه کانون دانست.
در همین حال ضیائی معاون فرهنگی کانون گیلان ضمن تبریک به مدیر کل فعلی و آرزوی موفقیت روزافزون برای علیزاده خطیبانی، حضور شخصیت‌های فرهنگی و با سابقه روشن را موجب ارتقای‌سطح فعالیت‌های کانون دانست و از همراهی و هم‌دلی کارکنان کانون استان با علی پورحسن سخن گفت.
قرائت متن تقدیر نامه ارسالی علیرضا حاجیان زاده، مدیر عامل کانون برای علیزاده خطیبانی مدیر کل اسبق هم‌چنین خواندن متن و اهدای حکم علی پورحسن  مدیر کل فعلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان  توسط  مسوولان، پایان بخش جلسه معارفه محسوب می شد.   
گفتنی است  این مراسم  24 تیر ماه 1394 در سالن همایش های اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان برگزار شد.