تبلیغ کانون و ترویج  فعالیت های کانونی از اولویت ‌های استانی است

محمد علی نجفی استاندار گیلان در دیدار با مسوولان کانون کشور بر لزوم تعامل همه دستگاه‌های استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، در این دیدار که به منظور معرفی علی پورحسن، مدیر کل کانون پرورش فکری گیلان و بررسی راه های تعامل و همکاری افزون‌تر ادارات، نهادها و دستگاه‌های استانی انجام گرفت، محمد علی نجفی استاندار گیلان و مسوولانی از کانون کشور حضور داشتند.
محمد علی نجفی در این نشست ضمن استقبال از انتخاب شایسته مسوولان کانون و برگزیدن علی پورحسن به عنوان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از وی به عنوان شخصیتی انقلابی، متعهد و دارای سوابق ارزشمند نام برد و ابراز امیدواری کرد که با هدایت مدیریت جدید،کانون گیلان به عنوان یک سازمان برجسته فرهنگی در سطح کشور مطرح گردد.
استاندارگیلان در ادامه به اهمیت و جایگاه کانون در شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان اشاره و بر حمایت و تلاش در جهت معرفی بیشترکانون و فعالیت های کانونی تاکید کرد.
در همین‌حال،عبدالحمید شهسواری مشاورمدیرعامل کانون ضمن تشکر از ابراز لطف استاندار گیلان، حمایت‌های استانی و فراهم بودن امکانات را موجب پدیدآمدن افق‌های تازه برای گسترش هرچه بیشتر فعالیت‌های کانونی در شهرها و روستاهای گیلان دانست.
محمد علی شامانی، معاون فرهنگی کانون کشور نیز با قدردانی از بذل توجه استاندار، حمایت‌ها‌ی مسوولان و قابلیت‌های بی نظیراستانی را سرمایه‌ای عظیم برای فراهم آمدن امکان کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان خواند و ابراز امیدواری کرد تا در سایه این حمایت‌ها، گیلان به عنوان پایتخت دوست دار کودک معرفی گردد.
 
در ادامه این دیدار علی پورحسن، مدیر کل کانون استان گیلان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران در ماه مبارک رمضان، از توجه و اعتماد مسوولان تشکر کرد و اظهار داشت: استفاده از راهنمایی راه‌گشای همه بزرگواران و بهره‌گیری از توانمندی همکاران، از اولویت‌هایی است که برای پیش‌برد اهداف کانون و قرار گرفتن در جایگاه شایسته‌تر مد نظر خواهد بود.
گفتنی است این‌ دیدار چهارشنبه 24 تیر ماه 1394 درمحل استانداری صورت گرفت و علی پور حسن، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حکم  خود را از استاندار گیلان دریافت کرد.