حمایت همه جانبه از کانون با استفاده از ظرفیت‌های استانی

یونس رنجکش مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ضمن تبریک انتصاب علی پو‌رحسن به عنوان مدیر کل کانون استان، بر حمایت همه جانبه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، طی دیداری که با هدف تعامل افزون‌تر و استفاده از ظرفیت‌هاصورت گرفت، یونس رنجکش مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید، بر حمایت استانی از کانون تاکید کرد.
رنجکش در ادامه با اشاره به اهمیت نقش فعالیت‌های کانونی که در جهت پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوان انجام می گیرد، از رسالت خود به عنوان یک عضو قدیمی کانون درجهت فراهم آوردن امکان استفاده از ظرفیت‌های استانی برای خدمت به آینده سازان ایران اسلامی سخن گفت.
در همین حال، مجید متقی طلب مدیر کل پارک علم و فناوری گیلان ضمن تبریک انتصاب علی پورحسن به عنوان مدیر کل کانون استان، ابراز تمایل کرد با تجمیع ظرفیت ها و استفاده ازفرصت‌های موجود، امکان همکاری متقابل به ویزه در زمینه‌ی فعالیت‌های علمی و تحقیقی فراهم گردد.
علی پورحسن، مدیر کل کانون گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های مسوولان، این حمایت‌ها را موجب دل‌گرمی و زمینه ساز گشوده شدن افق‌های تازه  پیش‌روی کودکان و نوجوانان گیلانی دانست.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی کارکنان کانون، از پیشنهاد مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان برای ایجاد پایگاه‌های سیار جهت بهینه‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در سطح استان استقبال و امکانات مورد نیاز کانون را برای ارایه‌ی مطلوب‌تر فعالیت‌ها اعلام کرد.
بررسی راه‌های همکاری درجهت استفاده از ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی برای تعیین مسیر حرکت و محل‌ اجرای برنامه تریلی نمایش سیار کانون، هم‌چنین چگونگی  بهره‌گیری از امکانات استانی در این راستا، پایان بخش دیداری بود که در دفتر مدیرکل کانون گیلان برگزار و با ترسیم چشم اندازی از همکاری های متقابل همراه شد.