جشنواره‌ی نقاشی‌های شنی و پرواز بادباد‌ک‌ها

جشنواره‌ی « نقاشی‌های شنی و پرواز بادبادک‌ها » با حضورمربیان، اولیا و اعضای دختر مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی 2 بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه برنامه با هدف پیوند افزون‌تر اولیا با کانون، جذب و پایدارسازی عضو، توسعه‌‌‌ی فعالیت‌های کتاب محور و پرورش خلاقیت در سایه‌ی اجرای برنامه‌ی شاد، 10 شهریور ماه 1394 اجرا شد.
برهمین اساس  کودکان و نوجوانان عضو کانون بندر انزلی در ساحل دریای خزر حضور یافته و بادبادک‌های خود را در آسمان به پرواز درآوردند.
در ادامه‌ی ‌این برنامه، باد و باران و بادبادک، اعضا و مربیان را تا مرکز بدرقه کرد و نقاشی شنی کودکان و نوجوانان، میهمان مرکز شماره‌ی 2 بندر انزلی شد.
در همین حال، اولیا و اعضای نوجوان مرکز در نشست تربیتی « احترام به خانواده » حضور یافتند که به بحث پیرامون مسایل و دغدغه‌های نوجوانی  و راه‌های تعامل میان خانواده‌ها و فرزندان نوجوان پرداخت.
خدیجه تقی پور کارشناس فرهنگی کانون گیلان در این نشست با پاسخگویی به پرسش‌های والدین و اعضا، راهکارهایی برای ایجاد ارتباط مطلوب میان اولیا و فرزند ارایه داد.
برپایی کارگاه‌ ادبی« نوشتن خلاق » که با همراهی اولیا و به منظور آفرینش طرح های خلاق کتاب محور  صورت گرفت، از دیگر برنامه‌ها بود که با صرف نهار و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان همراه شد.
شایان ذکر است در جشنواره‌ی نقاشی‌های شنی و پرواز بادبادک‌ها، بیش از 50 نفر از مربیان، اولیا و اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 بندر انزلی حضور داشتند.