کد خبر: 246016
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
بازدید 1421
دیدار مدیر کل کانون گیلان با فرماندار شهرستان رودبار

علی پورحسن، مدیر کل کانون استان گیلان در راستای تعامل و همکاری با مسوولان و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای ارتقای سطح فعالیت‌‌های کانون پرورش فکری، با فرماندار شهرستان رودبار دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، علی پورحسن در این دیدار که 11 شهریور ماه 1394 صورت گرفت، از توانمندی مربیان کانون سخن گفت و بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.
مدیر کل کانون گیلان با بیان این که مربی مسوولان مراکز فرهنگی هنری می توانند به عنوان مشاوران فرهنگی نمایندگان دولت نقش مهمی در ارتقای سطح قابلیت‌های کودکان ونوجوانان شهرستان ایفا کنند، تصریح کرد: نگاه تربیتی مربیان و انتقال آموزه‌ها با استفاده از روش‌های خلاق می تواند در این مسیر راه گشا باشد.
وی در ادامه به نیاز‌های کودکان و نوجوانان برای شرکت در فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی کانون که با محوریت کتاب برنامه ریزی و اجرا می شود، پرداخت و گسترش فضا‌های آموزشی هم‌چنین راه‌اندازی خودروی کتاب‌خانه‌‌ی سیار روستایی را خواستار شد.
بر همین اساس سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان رودبار ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید از همکاری با کانون برای ارایه‌ ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان شهرستان استقبال کرد.
احمدی به پراکندگی جمعیتی و ناکافی بودن فضاهای فرهنگی و آموزشی در منطقه  اشاره کرد و راه اندازی کتاب خانه‌سیار را  از اولویت‌های شهرستان رودبار دانست.
بررسی شرایط راه اندازی کانون زبان، همکاری در زمینه‌ آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی به کودکان و نوجوانان هم‌چنین اجرای برنامه‌های مشترک در ارتباط با محیط زیست از دیگر موضوعات بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
گفتنی است  این دیدار در راستای بازدید مدیر کل کانون استان از مراکز فرهنگی هنری رستم آباد، رودبار، منجیل و بررسی روند اجرای برنامه‌ها، ارایه ‌ی راهکارلازم برای بهبود اجرای فعالیت‌‌ها و پیگیری نیا‌زها صورت گرفت.