ویژه‌برنامه‌ «شبی با قصه» در کانون گیلان

ویژه‌برنامه‌ی قصه‌گویی مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری ششم شهریور 1395 در سالن سینمای کانون پرورش فکری رشت برگزار‌می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان گیلان، آموزش‌غیر مستقیم و انتقال آموزه‌ها با بهره‌گیری از روش‌های غیرمستقیم  به مخاطبان از رسالت‌های کانون پرورش فکری است ودر این مسیر قصه‌گویی به عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها همواره مد نظر مربیان کانون قرارداشته و دارد.
بر همین اساس کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان هم‌زمان با هفته دولت و به منظور پاس‌داشت فرهنگ بومی محلی، آشنایی کودکان و نوجوانان  با شخصیت‌های ملی و مذهبی، هم‌چنین انتقال ارزش‌های اسلامی و ایرانی به مخاطبان، با برگزاری دومین ویژه‌برنامه «شبی با قصه» میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاست.
بنا براین گزارش، طی برگزاری ‌ویژه‌برنامه «شبی با قصه» که عصر روز شنبه، ششم شهریورماه  سال جاری با همراهی فرمانداری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری  در سالن سینمای کانون رشت برگزار‌می شود، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون به اجرای قصه‌گویی با هدف معرفی شخصیت‌های انقلاب اسلامی، به ویژه‌شهدای دولت خواهند‌پرداخت و پایان نیز مربیان و اعضای قصه‌گو از سوی مسوولان تقدیر می شوند.