مدیرکل و کارشناس مسوول ادبی کانون گیلان تجلیل شدند

جشنواره‌ی استانی " شکوه اندیشه" با تجلیل از مدیر کل و کارشناس مسوول ادبی کانون گیلان به پاس ارایه‌ی شیوه‌های نوین آموزش معارف دینی به کودکان و نوجوانان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، سومین جشنواره استانی « شکوه‌اندیشه» که با محوریت تقدیر، تجلیل و پاس‌داشت مفاخر حوزه‌ی دین و فعالان عرصه‌ی تدریس، ‌آموزش و خطابه درمجتمع فرهنگی شهید مطهری بندرانزلی برگزار‌شد، در حالی به پایان رسید که علی پورحسن، ‌مدیرکل و حمیرا خدابنده، کارشناس مسوول ادبی کانون استان گیلان با دریافت لوح سپاس مورد تقدیر قرار‌گرفتند.
دراین جشنواره که به منظور تشویق فعالیت‌های خلاقانه در عرصه‌ی انتقال آموزه‌های دینی و با حضور مسوولان کشوری و استانی صورت‌گرفت بر اهمیت فعالیت‌های دینی و لزوم قدرشناسی از فعالان در این زمینه تاکید شد.
درهمین راستا علی پورحسن،مدیرکل کانون استان گیلان به‌پاس تالیف کتاب‌های مسافرآسمان، عارفانه ها و شکوه شرق که به زندگی‌نامه‌ی سیدجلال الدین اشرف علیه السلام می پردازد و ترجمه‌ی زیارت عاشورا و دعای توسل مورد تقدیر و تشویق قرارگرفت.
هم‌چنین حمیراخدابنده، کارشناس مسوول ادبی کانون گیلان نیز به پاس تالیف کتاب های فرمانروای عشق درزمینه ی ادبیات عاشورایی و دلواژه های سبز تقدیر شد.
گفتنی است مسوولان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان لوح سپاس خود را از  آیت‌الله قربانی  نماینده‌ی ولی فقیه دراستان و امام جمعه رشت دریافت‌کردند.