تجلیل از مربیان کانون در اختتامیه مسابقه‌ باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان رشت

مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت در اختتامیه مسابقه باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، محمدحسن‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت در مراسم اختتامیه باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان که با حضور مسوولان، نوجوانان عضو باشگاه‌ها و مربیان برگزارشد، از همکاری و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری مسابقه  باشگاه‌های کتاب خوانی قدردانی کرد.
در این مراسم شهربانو مشکبیدحقیقی مربی کتابخانه پستی مرکز فرهنگی هنری شماره یک رشت، هنگامه ناصحی مربی مرکز شماره یک و طاهره همایونی مربی مرکز شماره دو رشت با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل‌شدند.
همچنین از تلاش فاطمه ایمانی، مریم فلاح، فرخنده غزالی، مریم پرمهریابنده،مریم ابراهیمی‌فر، فاطمه طاهری و فاطمه محجوب مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرستان رشت که در مسابقه باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان فعالیت داشتند، تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است مجموع باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان  رشت  58 باشگاه بود که مربیان مراکز کانون پرورش فکری رشت 16باشگاه را با حضور اعضای مراکز تشکیل داده و به اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور پرداختند.