برپایی ایستگاه  «من‌انقلابی‌ام» در پیاده‌راه فرهنگی رشت

هم‌زمان با سی و پنجمین سال‌روز آزاد‌سازی خرمشهر، ایستگاه فعالیت‌های کانون درپیاده‌‌راه فرهنگی شهر رشت میزبان کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها شد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان، پیاده‌راه ‌فرهنگی رشت درحالی میزبان جشن «مقاومت و پیروزی» شد که مسوولان و مربیان کانون پرورش فکری با برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی و هنری به معرفی ابعاد مختلف این حماسه‌ی بزرگ ‌به کودکان، نوجوانان ایران اسلامی پرداختند.
طی برگزاری این جشن که سوم خردادماه جاری و در سی و پنجمین سال‌روز آزاد‌سازی خرمشهر‌صورت‌گرفت، مربیان کانون استان گیلان به‌معرفی شخصیت‌های هشت‌سال دفاع مقدس، به ویژه شهدای نوجوانان جنگ تحمیلی پرداختند و دراین میان با تشریح ویژگی‌های شخصیتی بهنام محمدی وحسین فهمیده برای مخاطبان، نقش تاثیر‌گذار این شهیدان را در معرفی روحیه ایثار‌گری و شهادت‌طلبی ملت مسلمان ایران تبیین کردند.
برگزاری کارگاه نقاشی از دیگر برنامه‌های ایستگاه فعالیت‌های کانون با عنوان«من‌انقلابیام» محسوب‌می شد وبرهمین اساس کودکان و نوجوانان در قالب این فعالیت‌ هنری گوشه‌هایی از حماسه‌آفرینی زنان و مردان ایران اسلامی را در جریان عملیات بیت‌المقدس به تصویر‌کشیدند.
گفتنی است هنرنمایی هنرمندان گیلانی، شعرخوانی، اجرای مسابقه حضوری، رونمایی از کتاب شهیدمدافع حرم و خاطره‌گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های جشن مقاومت و پیروزی در رشت بود که  باهمکاری کانون پرورش فکری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت‌گرفت.