کد خبر: 269282
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
بازدید 781
هامون ودریا میهمان کودکان ونوجوانان لرستان شدند

امروز بیست وهفتم خردادماه همزمان با سراسر کشور، کودکان و نوجوانان خرم آباد به تماشای فیلم «هامون و دریا» ساخته‌ی ابراهیم فروزش نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، همزمان با  آغاز فصل تابستان دور جدید فعالیت‌های کانون نمایش در سطح کشور در حالی آغاز شد که در اولین روز فیلم سینمایی«هامون ودریا» در سالن سینمای کودک کانون استان لرستان با حضور تعدادی از اعضا و خانواده‌های علاقه‌منداکران شد.

مدیرکل کانون لرستان دراین خصوص گفت: یکی ازفعالیت های جذاب برای  کودکان ونوجوانان دیدن فیلم است که درسالن های کانون ، فیلم هایی با محوریت کودکان ونوجوانان ومتناسب با سن این قشرآینده ساز پخش می شود.

محمدجوادمحمدی افزود: همزمان با کلاس های تابستان، نمایش فیلم نیز درفعالیت های مراکز قرار دارد و اعضای کانون به همراه خانواده می توانند برای دیدن فیلم های تولید کانون به مراکز مراجعه کنند.

گفتنی است: فیلم هامون ودریا، قصه  نوجوان دوتار نوازی است که به همراه مادربزرگش در روستایی زندگی می‌کند. بین او و دریا دخترعمویش عشقی جاری است تا اینکه بیماری دریا (دختر قالیباف روستایی) هامون و تعدادی از نوجوانان روستا را به کویر می‌کشاند تا آن‌ها با گذر از آن مسیر پرخطر برای دریا دارو تهیه کنند و عشق واقعی این دو دلباخته معنا پیدا می‌کند.