غنی سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان درکانون پرورش فکری لرستان

هم‌زمان با آغاز فصل تابستان در سراسرلرستان ثبت نام برای حضورکودکان ونوجوانان درکارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، مدیرکل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، درخصوص کلاس های اوقات فراغت مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان لرستان گفت: هم‌زمان در سراسر استان ثبت نام برای حضور درکارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی آغاز شده است.
وی با بیان این‌که کارگاههای مختلفی در بخش‌های هنری، ادبی، علمی، فرهنگی برای کودکان ونوجوانان درنظرگرفته شده است، افزود: این کارگاه‌ها در بخش هنری شامل کلاس‌های نقاشی، سفالگری با دست و چرخ ، عکاسی، انیمیشن، موسیقی نمایش عروسکی و در بخش ادبی نوشتن خلاقانه، شعرخوانی وبخش فرهنگی قرآن واحکام، عادت به مطالعه، قصه گویی، نجوم، رباتیک، شطرنج و... است که برای گروه‌های رده سنی 5 تا 16 ساله برگزار می‌شوند.
محمدجوادمحمدی اضافه کرد: بیش از 40 فعالیت در17مرکزثابت کانون برای بهره مندی کودکان ونوجوانان اجرا می شودکه این فعالیت ها به صورت مستمر برای استفاده اعضا در طول سال برقرار است ودر فصل تابستان کارگاه ها به صورت ویژه برگزار می شود.