استقبال از جشنواره ملی مطبوعات کودک با 15 هزار اثر

<BR> <BR> مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان مازندران گفت: یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک با بیش از 15 هزار اثر مورد استقبال قرار گرفت.

 
به گزارش کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی مطبوعات، خبر گزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان،قاسم عزیززاده گرجی صبح امروز در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان که در سالن همایش‌های کانون پرورش فکری مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: با تشکیل دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات برای فعالیتی کیفی کمیته‌های تخصصی مختلفی شکل گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره جشنواره ملی مطبوعات شاهد استقبال خوب نویسندگان حوزه کودک و نوجوان در سطح ملی و استانی بودیم، افزود: امسال 15 هزار و 130 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.
 
گرجی ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان استانی و نهادهای فرهنگی در برگزاری جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان در مازندران تصریح کرد: 11 هزار و 100 اثر ارسالی مربوط به مطبوعات و بقیه نشریات کانونی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی بود.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: پس از دریافت آثار رسیده در جشنواره یازدهم ملی مطبوعات به دبیرخانه داوری اولیه شکل گرفت آنچه با محورهای فراخوان منطبق بود مورد توجه قرار گرفت.
 
گرجی برپایی نمایشگاه مطبوعات کودک و نوجوان، کارگاه آموزشی و فعالیت‌ها فرهنگی در راستای مخاطبان کانونی را از برنامه‌ها جنبی یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان دانست و گفت: نمایشگاه ملی مطبوعات مورد استقبال هم استانی‌های ما قرار گرفت.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران افزود: 28 نشریه مطبوعات کشوری در 20 غرفه آثار و فعالیت‌ها فرهنگی خود را در حوزه کودک و نوجوان به نمایش گذاشتند.
 
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات با حفظ جنبه ملی در مازندران توانسته با صاحب‌نظران، نویسندگان و رسانه‌ها کشوری و استانی تعامل برقرار کند.
لازم به ذکر است: در این مراسم از مقام شامخ زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران تجلیل شد .