شهدا الگوی تربیتی کودکان ونوجوانان هستند

امام جمعه شهرستان سیمرغ در مراسم ضیافت ماه مبارک رمضان کانون پرورش فکری این شهرستان، از شهدا به عنوان الگوی تربیتی برای کودکان ونوجوانان یاد کرد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین یوسفی در این مراسم که با محوریت 9 شهید عضو این کانون برگزار شد افزود: شهدا الگویی ماندگاربرای کودکان و نوجوانان هستند وعمل به سیره والای این انسان های آسمانی سرانجامی زیبا را برای زندگی ما به همراه خواهد آورد .
وی خطاب به والدین اعضای کانون گفت: تربیت فرزندان صالح که آرزوی هر پدری مادری است زمانی محقق می شود که خود والدین ضمن شناخت کامل انسان های الهی همچون شهدا ،آنان را به عنوان الگو به
 فرزندانشان معرفی نمایند.
امام جمعه شهرستان سیمرغ در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تمجید از سومین سال برگزاری این مراسم بر تداوم آن طی سال های آینده تاکید کرد و تصریح کرد : توجه به سنت های اسلامی از قبیل این برنامه خود پیامدهای مثبت و پربرکتی را به همراه خواهد داشت که ما نباید از آن غافل باشیم .
لازم به ذکر است این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری سیمرغ و بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و با حضور بیش از 100 نفر از اعضا و والدین این کانون و مسئولان شهرستانی برگزار شد.