مربیان در جهت پایدار سازی اعضا برنامه ریزی کنند

<BR> مدیر کل کانون پرورش فکری مازندراندر بازدید از مرکز فرهنگی و هنری جویبارخواستار تلاش و برنامه ریزی مربیان این کانون در جهت پایدار سازی اعضا شد.<BR>

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی مدیرکل این کانون به همراه معاون و کارشناس فرهنگی از فعالیت های مرکز فرهنگی و هنری جویبار دیدن کرد.
 بر اساس گزارش مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری جویبار، این بازدید بمنظور بررسی گام به گام برنامه ریزی تربیتی سال 1393 این مرکز صورت پذیرفته است.
عزیززاده گرجی در این بازدید خطاب به مسئول، مربیان و اعضای مرکز گفت: با کمک  و همراهی هم باید راهی را برویم که پایدار بمانیم.
وی در ادامه پس از شنیدن نظرات اعضای نوجوان این کانون افزود: برای حل مشکل اعضا نوجوان دختر باید شورایی متشکل از خود اعضا تشکیل شود تا در این میان بتوانند مشکلات خود را در شورا شناسایی کنند و به اطلاع مسئول یا مربی فرهنگی مرکز برسانند تا مشکل آنها بررسی و حل شود .
گرجی همچنین با تاکید بر نقش خانواده ها درفعالیت های مراکز فرهنگی و هنری کانون، حضور و مشارکت خانواده ها را  مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: خانواده ها همراه  کانون باشند .
گفتنی است در این بازدید از کارگاه های مختلف فرهنگی و هنری و ادبی دیدن شد و بنا به نظر مدیر کل کانون پرورش فکری با حضور تعدادی از اعضای نوجوان دختر مرکز ، اولین هدف برنامه ریزی تربیتی مرکز که بالا بردن تعداد اعضا نوجوان دختر مرکز بود مورد بررسی قرار گرفت.
در این میان گرجی پای صحبت اعضا نوجوان دختر مرکز نشسته و از آنها در زمینه حل مشکل نظر خواهی نمودو عوامل مختلفی که از سوی اعضا مطرح شد که مورد بررسی قرار گرفت.