کد خبر: 231005
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کودکی مهمان خدا شد

مراسم ضیافت ماه مبارک رمضان با عنوان «کودکی، مهمان خدا شد» با حضور مسئولین شهری در کانون پرورش فکری رامسر برگزار شد.<BR>

 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، طرح افطاری «کودکی مهمان خدا شد» با حضور فرماندار شهرستان رامسر، فرمانده سپاه پاسداران رامسر ، رییس آموزش و پرورش واعضای شورای شهر و سایر مسئولین شهری و همچنین با حضور بیش از 150 نفر از اعضای فعال و خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد.
فاطمه نعمتی سارخانلو سرپرست مرکز رامسر هدف از برگزاری این مراسم را اجرای برنامه افطاری و همایش خانوادگی والدین در حمایت از کودکان کمیته امداد و شکفتن گل لبخند بر لبان آنان عنوان نمود.
 
بر اساس این گزارش، در این مراسم، سروری، فرماندار شهرستان رامسر ضمن تقدیر از مجموعه کانون ،حضور اعضا و کودکان و نوجوانان را فرصت مغتنمی برای اشاعه فرهنگ رمضان ،شناخت فلسفه روزه و تعمیق تفکر بخشش به دیگران بیان نمود.
در ادامه حجت الاسلام حمیدی نژاد، استاد گفتمان دینی این کانون، درباره روزه و زندگی فاخر امام حسن (ع) صحبت نمود و اعضا نیزدر مسابقه احادیث دینی شرکت کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
سرپرست مرکز رامسر برگزاری مراسم «کودکی مهمان خدا شد» را با هدف حضور خانواده ها برای میهمان نمودن تمامی اعضا و ایتام به مثابه فرزندان خود و نیز میزبانی کلیه بخش های این مراسم بزرگ توسط اعضا در جهت مسئولیت پذیری و تمرین این رویکرد اجتماعی عنوان نمود.
 
نعمتی اظهار کرد: تمامی هزینه های افطاری با مشارکت اعضای کانون یاران و خانواده های علاقمند پرداخت شد. همچنین اعضای انجمن به اتفاق آرا ،تشخص به مهمانان کوچک و ایجاد فضای باز برای آزمودن توانایی برخورد در اجتماع با رویکرد افزایش مهارت اجتماعی اعضا را تاکید نمودن.
وی یادآور شد: حضور نوجوانان مرکزدر اجرای این مراسم ، بزرگترین میدان بازخورد فعالیت های پرورشی  و تربیتی کانون بود که در این برنامه محقق شد.
لازم به ذکر است: در این مراسم همچنین؛ کارکنان دستگاه هایی همچون امور جوانان و فرمانداری، کمیته امداد، روابط عمومی فرمانداری و شهرداری ،خانواده محترم شهدا  ، ریاست مجمع عالی زنان  واصحاب رسانه شهرستان رامسر نیز حضور داشتند.