کد خبر: 231080
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
ضیافت رمضان در کانون پرورش فکری فریدونکنار

<BR> ضیافت رمضان با حضور کودکان ونوجوانان فریدونکناری در کانون پرورش فکری این شهرستان برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل  کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران،
اولین همایش و مهمانی افطاری ساده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فریدونکنار برگزار شد .
این همایش و مهمانی که به نوع خود از اولین همایش مهمانی های معنوی در فریدونکنار بود با حضور اعضا ،خانواده ها و مسئولین فریدونکناری در آستانه شبهای قدر و مصادف با دهه کرامت به اجرا درآمد .
لازم به ذکر است در این برنامه خانم دیانتی روانشناس بالینی و کارشناس خانواده پیرامون سبک ارتباط با کودک با موضوع ایام مقدس بهترین زمان برای اصلاح رفتار کودکان، با خانواده ها به گفتگو پرداخت.
ازدیگر برنامه های این همایش که با استقبال پرشکوه و به یاد ماندنی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری فریدونکنار برگزار شد می توان به تلاوت قرآن توسط عضو نوجوان و حافظ قرآن میلاد ناصر و سخنرانی مسئول کانون پرورش فکری پیرامون برنامه های تربیتی فرهنگی جاری در کانون پرورش فکری فریدونکنار و برگزاری مسابقه های فرهنگی تربیتی با حضور اعضای دختر و  پسر کودک اشاره کرد .
در ادامه نیز برنامه سفیران کتاب از خط مشی های فرهنگی تربیتی سال 93 توسط دو نفر از اعضای کودک انجام شد که به معرفی و دلایل محبوبیت این کتاب  اشاره شد.
گفتنی است: تئاتر طنز که از دستاورد های دیگر کانون پرورش فکری فریدونکنار می باشد در مقابل چشمان خانواده های اعضا به نمایش در آمد که استقبال و خوشنودی حاضران را به همراه داشت
آخرین برنامه پیش از اذان درد و دلی با امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا بود که اشک های زیبایی را به همراه داشت و دست های مهربان دعا بود که به مدد خواهی به سوی حضرتش بلند شده بودکه پس از این برنامه ضیافت ساده افطاری برگزار شد.