اعلام حمایت از غزه/نمایشگاه و فروشگاه کتاب/ بازدید از مرکز نجوم

کودکان ونوجوانان عضو واحد سیار روستایی بابل، اعلام حمایت خود را از کودکان مظلوم غزه اعلام نمودند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، به نقل از مرکز سیار روستایی بابل، کودکان عضو مرکز سیار روستایی روستای کامیکلا شهرستان بابل در بیانیه ای ظلم سربازان غاصب اسرائیلی را محکوم نمودند و ضمن همدردی با کودکان مظلوم غزه، از دوستان فلسطینی خود حمایت کردند.
 بر اساس این گزارش، آنها در این بیانیه اعلام نمودند؛ ما کودکان روستایی از روستای کامیکلا بخش بند پی غربی شهرستان بابل به عنوان دوست شما کودکان غزه اعلام می کنیم که شما هم باید از حق آزادی استفاده کنید و مثل ما به بازی و تفریح و مطالعه کتاب و کسب علم بپردازید.
اعضای کتابخانه سیار روستایی بندپی بابل ضمن سردادن شعار مرگ بر اسرائیل، با درست کردن پرچم فلسطین و نوشتن جملات زیبا آن را به کودکان مظلوم غزه هدیه دادند.
در قسمتی از نوشته های اعضاآمده است: «امیدواریم بچه ها و مردم غزه در مشکلات پایداری داشته باشند و هیچ وقت ناامید نشوند.»
*نمایشگاه کتاب و محصولات کانون در ماه رمضان
مرکز سیار روستایی فریدونکنار  همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فکری را برگزار کرد.
این مرکز جهت ترویج امر کتاب و کتابخانی در این ماه مبارک رمضان، نمایشگاهی به این مناسبت برگزار شد که مورد استقبال بچه ها قرار گرفت.
در این نمایشگاه، اعضا با دیدن کتاب ها، محصولات و سرگرمی های سازنده، با فعالیت ها و تولیدات کانون بیشتر آشنا شدند و همچنین آنرا خریداری نمودند.
 
*فعالیت نجوم در مرکز کلاردشت
مرکز کلاردشت در برنامه ای علمی، اعضای خود را با فعالیت نجوم آشنا ساخت.
بنا به گزارش مرکز فرهنگی و هنری کلاردشت، طبق برنامه ریزی تربیتی برای افزایش فعالیتهای علمی، این مرکز در یک بازدیدعلمی اعضای پسر خود را  به آموزش وپرورش شهرستان  کلاردشت برده تا با فعالیت های نجوم بصورت بیشتری آشنا شوند.
بر این اساس، با توضیحات علمی کارشناس مربوطه، اعضای کانون از دستگاه آسمان نمابازدید کرده واز نزدیک با صور فلکی وسیارات وسایر اجرام آسمانی آشنا شدند.