کد خبر: 231365
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
نشست اعضای ادبی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود

نشست اعضای فعال ادبی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این نشست ویژه فصل تابستان بوده که با حضور اعضای برجسته مراکز فرهنگی و هنری این کانون در دو گروه مجزای دختر و پسر و در بخش کارگاه های شعر و داستان برگزار می شود.
بر همین اساس، نشست ادبی اعضای دختر کانون پرورش فکری مازندران ویژه گروه سنی (ج،د) با حضور 30 نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری؛ رامسر، کتالم، تنکابن، نشتارود، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و آمل، 16 مرداد ماه سال جاری در مرکز فرهنگی و هنری رامسر برگزار خواهد شد.
همچنین این نشست برای گروه سنی (ج،د) پسران نیز با حضور 40 نفر از  اعضای برجسته ادبی مراکز کانون ؛ گلوگاه، بهشهر، نکا، شماره یک، شماره 2 و شماره 3 ساری، قائم شهر، پل سفید، شماره یک و شماره 2 بابل، 23 مرداد ماه جاری در مرکز فرهنگی و هنری گلوگاه برگزار می شود.
لازم به ذکر است: این برنامه با هدف؛ آشنایی اعضا با آثار برجسته و فاخر ادبی، نقد و بررسی آثار، بررسی سطح کیفی و ارزیابی آثار ارایه شده اعضا توسط مربیان و نوشتن خلاق از سوی واحد کارشناسی ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران برگزار می شود.