تربیت در فعالیت های فرهنگی شکل می گیرد

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در بازدید از مرکز فرهنگی و هنری فریدونکنار گفت: تربیت در فعالیت های فرهنگی شکل می گیرد.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی به همراه معاون فرهنگی کانون استان و کارشناسان فرهنگی از فعالیت ها، برنامه های جاری و نحوه اجرای برنامه ریزی تربیتی کانون پرورش فکری فریدونکنار بازدید کرد.
 وی در این بازدید طی سخنانی پیرامون مسائل فرهنگی و تربیتی گفت : در برنامه ریزی ها و اجرای فعالیت های مراکز از توانمندی اعضا در مسائل مختلف فرهنگی، هنری و ادبی  استفاده شود .
وی اظهار داشت: نیاز سنجی جهت برنامه ریزی و تدوین برنامه فرهنگی تربیتی نیاز مند مراحل مختلفی است که باید به نحو گام به گام تدوین و اجرا شود و مراکز فرهنگی، هنری می بایست به صورت فرایند محور، برنامه ریزی تربیتی مورد نظر  را به انجام برسانند .
گرجی افزود: کار فرهنگی و تربیتی در مراکز کانون تنها با برگزاری مراسم میسر نمی شود، لذا می بایست با فعالیت و فرآیند های اجرایی به کار تربیتی پرداخت و مراکز برای نیل به این مسئله،  کار هارا براساس توان و ظرفیت  موجود در مراکز انجام دهند .
 گفتنی است: در این بازدید پیرامون عملکرد و نحوه اجرای برنامه ریزی فرهنگی تربیتی این مرکز بحث و تبادل نظر کارشناسی شد و مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز از کارگاه نمایش عروسکی مرکز فریدونکنار دیدن کرد.
همچنین از فعالیت های واحد سیار روستایی فریدونکنار با حضور در یکی از روستاهای  این شهرستان بازدید بعمل آمد و صحبت هایی در زمینه کیفی سازی فعالیت های اجرایی در این واحد صورت پذیرفت.