کد خبر: 232673
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
برگزیدگان جشنواره استانی مشاعره رضوی انتخاب شدند

<BR> با انتخاب برگزیدگان جشنواره استانی مشاعره رضوی این جشنواره به کار خود پایان داد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در این جشنواره با بیان اینکه کانون پرورش فکری مازندران در فعالیت های رضوی حوزه کودکان و نوجوانان پیشتاز بوده است ، گفت : امسال جشنواره مشاعره رضوی با رویکردی استانی در این کانون برگزار شده است.
 مدیرکل کانون پروش فکری مازندران با بیان اینکه استان مازندران سه سال پیاپی میزبان جشنواره قصه گویی بوده است ، اظهار داشت: دوسال این جشنواره بصورت بین المللی برگزار شده است .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته جشنواره مشاعره رضوی در استان مازندران برگزار شده است ، گفت : یکی از اهداف این جشنواره آشنایی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی امام رضا و سیره ائمه می باشد .
قاسم زاده گرجی با اشاره به برگزاری دومین دوره جشنواره مشاعره رضوی ، بیان داشت : : در مرحله نخست کتابخانه ای 50نفر از علاقه مندان به مشاعره رضوی با موضوع امام رضا (ع) توسط دو داور در مراکز فرهنگی ،هنری کانون مورد داوری قرار گرفت .
وی افزود : در مرحله نیمه نهایی نیز 18 نفر از برگزیدگان توسط داور جشنواره مشاعرهمورد داوری قرار گرفتند .
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اذعان داشت : 9 نفر نیز در سه گروه ج ، د و ه برای راهیابی به مرحله استانی به دبیر خانه جشنواره معرفی شدند.
دبیر جشنواره استانی مشاعره رضوی با اشاره به انتخاب برگزیدگان نهایی ، گفت : از 9 نفر برگزیده در مرحله نیمه نهایی در سه گروه 3 نفر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند .
وی با بیان اینکه سه داور این مسابقات را داوری می کنند، افزود : 6 نفر نیز بعنوان برگزیدگان نیمه نهایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
  شایان ذکر است در این مسابقات کوثر رمضانی ،آیدا طاهری و فاطمه یزدانی نسب بعنوان نفرات برگزیده انتخاب شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.