از کارمند نمونه اداره کل کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شد

در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه مازندران که تحت عنوان جشنواره شهید رجایی با حضور استاندار، معاونین استاندار، برخی فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی، برگزار شد، از کارمند نمونه اداره کل کانون پرورش فکری مازندران تقدیر شد.<BR>

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در این جشنواره از تلاش مرتضی نوربخش معاون فرهنگی این اداره کل و 60 نفر از کارمندان نمونه مازندران با اهدا لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد .
ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جشنواره شهید رجایی که به منظور تجلیل از خدمات کارمندان نمونه استان، برگزار شد، هفته ی دولت را فرصتی مغتنم برای بیان عملکردها، فعالیت ها و در میان نهادن ملاحظات دولت در مسیر خدمت رسانی با مردم دانست و یاد آور شد: شهیدان رجایی و باهنر، اسوه های ماندگار مدیریت جهادی هستند.
وی، خاطر نشان نمود: در این هفته، کارکنان دولت باید خود را در آزمونی که مردم برای ارزیابی عملکرد آنان برگزار می نمایند، بیازمایند و ارزیابی کنند.
فلاح،  دارا بودن تقوا و آراسته بودن کارمند در حکومت اسلامی به این صفت والا را از اهم ویژگی ها دانست و اظهار داشت: کارکنان و کارگزاران دولت با داشتن تقوی می توانند خود را از هر انحرافی مصون بدارند.
قاسم عزیززاده گرجی مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز با تبریک هفته دولت وتقدیر از خدمات همکاران خود در این ادره کل از تلاش های مرتضی نوربخش معاون خود در امور فرهنگی کانون تقدیر نمود و کسب عنوان کارمند نمونه استان را به وی تبریک گفت.