حمایت کودکان فریدونکناری از دوستان خود در غزه

کودکان عضو کانون پرورش فکری فریدونکنار طی بیانیه ای از دوستان هم سن و سال خود در غزه حمایت کردند.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، کودکان فریدونکناری در جشن عید سعید غدیر و هفته ملی کودک در کانون پرورش فکری فریدونکنار از همه کودکان مظلوم دنیا حمایت کردند و با فریاد خود نام کودکان مظلوم غزه را زنده کردند.
آنان  خاطرنشان کردند که کودکان فریدونکناری حتی در جشن ها و شادی هایشان به یاد تمام کودکان بی پناه تاریخ هستند . در این برنامه حمایتی با قرائت بیانه و فریاد شعار در حمایت از حقوق کودکان برگزار شد و با جمع آوری طومار امضا ادامه یافت .
این کودکان در این بیانیه آورده اند:
سلام بر کودکان بی لبخند
سلام بر کودکان دود و آتش
سلام بر دستهایی که آینده را لمس نکرد
سلام بر چشمهایی که ندید و حرفهایی که در راه مرد. سلام بر کودکان مظلوم و بی دفاع در همه عالم ،از علی اصغر (ع) و رقیه (س) تا همه برادران و خواهرانم در فلسطین ،لبنان ، سوریه ، عراق ، افغانستان و پاکستان و .....
و سلام بر همه برداران و خواهران در خون غلتیده ام.
کودکان می پرسند. کودکان می خواهند بدانند. مگر نه اینکه کودکان در خردسالى سئوال می کنند؟ چه کسی پاسخ کودکان جهان را برای این کشتار خواهد داد؟ کودکان بزرگ می شوند و  در بزرگ سالی ‏ پاسخ خواهند گرفت. امروز کودکان غزه می میرند؛
 
کودکان جهان می پرسند
و انان که می دانند برای صلح تلاش می کنند. آنان که نمی دانند بر ظلم تاریخ امروز گریه خواهند کرد.
خداوند میفرماید«ما ایام و روزهاى را میان مردم دست به دست مى گردانیم». چه کسی می داند دنیای آینده با او ست یا بر او...
دولت های مستکبر بداند که کودکان سرزمین شان، درس جنگ، طمع و زیاده طلبی را از نسلی به نسل دیگرمی آموزند. دولتهای مدعی حقوق بشر که به ادعای فرهنگ و تمدنهای هزاران ساله ویافته های علمی می نازند، چگونه می توانند خون و اشک کودکان مظلوم این منطقه از زمین را ببینند و آرام و سرخوش بنشینند .
امروز که مستکبرین عالم با سرکردگان قدیمی شان در این ورطه همچون صهیونیست های جنایتکار و نوچه های نوپایشان همچون القاعده و داعش و تفکرخبیث و زهر آلود تکفیری مشغول جنایت و خون ریزی هستند .
ماکودکان فریدونکناری هم صدا با کودکان ایران در حمایت از همه کودکان مظلوم در این ایام هفته ملی کودک که مقارن با بزرگعید مسلمین جهان “ عید سعید غدیر خم “ شده است با مدد از نام و یاد بزرگ پرچم دار عدالت و نوع دوستی حضرت امیرالمومنین علی (ع) خواستار صلح جهانی زیر پرچم عدالت الهی هستیم .
ما خواستار وحدت تمامی مردم جهان از تمامی نژادها و زبانها و مذاهب برای حفظ انسانیت جهانی هستیم.
دوستان خوب کودک و نوجوان!
بیایید با هم از بزرگترهایمان بخواهیم تا فرصت لبخند، زندگی ، آینده را برای تمامی کودکان جهان به رسمیت بشناسند.
.زنده باد کودکی    زنده باد زنگی
جمعی از کودکان فریدونکناری