فعالیت های هفته ملی کودک درطول سال نیز جریان داشته باشد

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در مراسم تقدیر از همکاران دست اندر کار نمایشگاه هفته ملی کودک گفت:فعالیت های این هفته باید در طول سال نیز جریان داشته باشد.

 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی در این جلسه با تقدیر از زحمات همه همکاران خود در کانون خواستار نگرش جدی مسئولان و مربیان به حوزه کودک شد.
وی افزود: این هفته بهانه ای است برای احقاق حقوق واقعی کودکان و اینکه بزرگتر ها نیز با حقوق آنان بیشتر آشنا شوند.
گرجی جریان سازی در جهت ایجاد و تقویت نگاه والدین و مسئولین به حوزه کودک را به عنوان یکی از ضروریات و فرصت خواند که می بایست در کانون بیشتر به آن توجه شود.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با تاکید بر سخنان وزیر آموزش و پرورش مبنی بر شکل گیری ستاد دائمی هفته ملی کودک تصریح کرد: این ستاد با قوت در مازندران راه اندازی شد و با حمایت استاندار، اهداف مورد نظر را دنبال می نماید.
وی ظرفیت دستگاه های عضو این ستاد را مهمترین فرایند دستیابی به اهداف این ستاد عنوان کرد و خواستار همکاری هر چه بیشتر دستگاه های متولی حوزه کودک با این ستاد شد.
دبیر ستاد هفته ملی کودک با بیان اینکه بچه ها امروز کوچک و معصومند و فردا بزرگ و مسئولند اظهار داشت: کودکان زیر ساخت و منابع انسانی جامعه هستند و توجه به آنان و برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای آنان از ضروریات توسعه همه جانبه است.
این مسئول در بخش دیگری از صحبت هایش به تربیت کودکان اشاره کرد و بیان داشت: کودکان امروز، به عنوان رسانه ای دوسویه اند که از یکسو از بزرگ ترها تاثیر می گیرند و از سویی دیگر بر آنان تاثیر می گذارند و این این خود زمینه دقت و برنامه ریزی کارشناسان را در جهت توجه به مسایل مبتلا به کودکان جدی تر می نماید.
عزیززاده گرچی همچنین به حضور مسئولان استان در نمایشگاه هفته ملی کودک که در این اداره کل به مدت یک هفته برگزار شده بود اشاره کرد و ضمن تقدیر از مسئولان حاضر دراین نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه تاثیر خوبی بر نگرش مسئولان و خانواده ها داشت که می تواند در جلب حمایت آنان موثر باشد.
در پایان این برنامه با اهدای لوح سپاس از زحمات و تلاش های دست اندر کاران این هفته تقدیر شد.