کد خبر: 237141
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
نشست حوزه ای مربیان کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

با حضور مربیان مسئول و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران، نشست حوزه ای در مرکز محمودآباد برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، دومین نشست حوزه ای سال 93 با حضور کارشناس مسئول فرهنگی، کارشناسان فرهنگی، مربیان مسئول و مربیان مراکز فرهنگی و هنری این اداره کل با هدف؛ هم افزایی و تبادل تجربیات، معرفی طرح های خلاق، بررسی مشکلات و موانع مراکز، ارایه طرح و شیوه های جدید و بحث و تبادل نظر در این خصوص و همچنین بررسی شیوه نامه ها ی اجرایی در مرکز فرهنگی و هنری محمود آباد برگزار شد.
بر این اساس، این نشست در سه محورصورت پذیرفت که در بخش اول با حضور مسئولان و  مربیان فرهنگی، جلسه عمومی برگزار شد، در بخش دوم نیز جلسه مسئولین مراکز با کارشناس مسئول و در بخش سوم نشست های حوزه ای به صورت مجزا در سه بخش با حضور کارشناسان مربوطه برگزار شد.
گفتنی است در این جلسات، مباحثی همچون؛ بحث و بررسی آسیب شناسی چرخه ی امانت دهی کتاب، بررسی شیوه ی برپایی ویژه برنامه ها در هر مرکز، بررسی عناوین فعالیت هایی که برای اجرای هر کدام از برنامه های پیش بینی شده ی سال 93 در هر مرکز انتخاب شده است و بررسی یک طرح خلاق مرتبط با کتابخوانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
قابل ذکر است: بررسی نحوه ی تعامل با مدارس، بررسی برنامه های مرتبط با افزایش مهارت های اجرایی مسئول و مربیان فرهنگی مرکز طی شش ماهه دوم سال 93، بررسی تدابیر اتخاذ شده ی مرکز برای مراجعه ی اعضای ثابت در شش ماهه دوم سال 93 وبررسی مستندات مربوط به اجرای کارگاه علمی یا فرهنگی فرایند محور مرکز از دیگر محور های مورد نظر کارشناسان فرهنگی در این نشست بوده است.
 
لازم به ذکر است:این نشست به صورت یک روزه در 16 آذر ماه سال جاری با حضور 45 نفر از مسئولان و مربیان فرهنگی هر سه حوزه استان در مرکز محمود اباد به اجرا درآمد .
نشست حوزه ای به طور متوسط هر سه ماه یکبار از سوی کارشناسان فرهنگی استان و با حضور مربیان مسئول و مربیان فرهنگی  برگزار می شود