کد خبر: 237201
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
مسئول کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر مازندران تعیین شد

<BR> با حکم مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور؛ مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران به عنوان مسئول کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر مازندران منصوب شد.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، مدیر عامل کانون پرورش فکری کشور در این حکم بنا به سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، قاسم عزیززاده گرجی را به عنوان مسئول کمیته ی کودک ونوجوان ستاد دهه فجر مازندران منصوب کرد.
بر اساس این گزارش، علیرضا حاجیان زاده اظهار داشت: انتقال شایسته و موثر خاطرات روزهای انقلاب و تبیین هنرمندانه روزهای بی بدیل آن برای کودکان ونوجوانان ایران عزیز، امری است که کانون بر آن واقف است و تمام همت و مساعی خود را در ادای این وظیفه بسیار مهم بکار می گیرد.
وی ابراز امیدوراری نمود: با برنامه ریزی مناسب و توجه به راهبرد های محتوایی و اجرایی ستاد دهه فجر و نیز استفاده از تمامی ظرفیت های و نهاد ها و سازمان های همراه این کمیته، بتوان با اجرای برنامه های خلاق و بدیع در فضایی با نشاط در انجام وظایف محوله موفق بود.
 مدیر عامل کانون تاکید کرد: توجه بیشتر به خردسالان به ویژه برنامه های مهد کودک در برنامه های امسال، همچنین هماهنگی بیشتر با مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان از اولویت های این کمیته است.