آشنایی دانش آموزان مدارس روستایی شهرستان جویبار با کانون پرورش فکری

مدارس روستایی شهرستان جویبار با حضور در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان با فعالیت های کانون آشنا می شوند.

 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، در راستای اجرای طرح کانون و مدرسه و حضور مدارس در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری، کانون جویبار نیز فعالیت های خود را جهت تحققق این طرح توسعه می بخشد.
بر اساس گزارش مرکز فرهنگی و هنری جویبار، این مرکز در راستای برنامه های خود پذیرای دانش آموزان متعددی از مدارس شهری و روستایی است .
بر این اساس، دانش آموزان مدرسه نواب صفوی روستای لاریم نیز با حضور در این مرکز و با انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی با برنامه های کانون آشنا شدند.
در ابتدا مسئول و مربیان این  مرکز به معرفی انواع برنامه ها و فعالیت ها پرداختند و کانون را برای دانش آموزان معرفی کردند و از آنها خواست که دوستی خود را با کتاب های کاغذی فراموش نکنند و این یار مهربان را به عنوان صمیمی ترین دوست خود هرگز فراموش نکنند .
در ادامه برای اعضا فیلم از سری فیلم های کانون به نمایش در آمد و بعد از آن مربی فرهنگی مرکز برای دانش آموزان قصه گویی کرد.
همچنین با برگزاری یک مسابقه بین دانش آموزان فضای دوست داشتنی برای بچه ها به وجود آمد و به گروه برگزیده کتاب های کانونی اهدا شد .
برگزاری کارگاه های هنری از جمله کارگاه کاردستی کاغذ و تا از دیگر فعالیت های دانش آموزان روستایی در مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری جویبار بود.