کد خبر: 237458
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
برگزاری جشنواره به رنگ سیمرغ در کانون پرورش فکری سیمرغ

«به رنگ سیمرغ» عنوان جشنواره ای بود که طی آن اعضای مرکز در 5 رشته ی قصه گویی، شعرخوانی ، خوشنویسی، نقاشی، سفالگری در 4 بخش کودک ونوجوان دختر و پسر طی یک هفته ازتاریخ 15 الی 21 آذر به رقابت با یکدیگرپرداختند.

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمود رحمانی در این خصوص افزود: این برنامه که در راستای برنامه ریزی تربیتی مرکز سیمرغ اجرا شده بود بر اساس اهدافی همچون؛ بالابردن آمار تعداد اعضای نوجوان شرکت کننده در فعالیت های 6 ماه دوم سال برگزار شد.
مربی مسئول مرکز سیمرغ با اعلام اینکه تعداد اعضای این مرکز 35% نسبت به سال 92 افزایش یافته است در خصوص اهداف کمی و کیفی این جشنواره تصریح کرد: تجلیل از اعضای فعال مرکز در فصل پائیز، تشویق و ترغیب سایراعضا برای حضوردر فعالیت های 6 ماه دوم سال 93، ایجاد شور و نشاط بین اعضای مرکز و  ایجاد وتقویت حس اعتماد به نفس از دیگر اهداف این طرح بوده است.
رحمانی همچنین از شیوه اجرای این جشن خبرداد و یادآور شد: طی فراخوانی که در سطح مدارس و در بین اعضا توزیع شده بود از آنان خواسته شد تا به طور دلخواه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.برای تنوع و همچنین انتخاب دلخواه و راحتر برای نام نویسی اعضا ، صندوقی را در 5 بخش طراحی کردیم که اعضا با انداختن نامشان در آن حضورشان را اعلام می کردند.
 این مسئول اضافه کرد، در مجموع 55 نفر در رشته های قصه گویی،  شعرخوانی، نقاشی، خوشنویسی و سفالگری در این مسابقات شرکت کردند. و طی یک هفته با همدیگر به رقابت پرداختند و نفرات برتر این مسابقات نیز تعیین شدند که مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.