هم اندیشی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد

هم اندیشی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری مازندران در اردوگاه شهید مهدیزاده دلگشا برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این برنامه با حضور مدیر کل، معاون استان، کارشناس مسئول، کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی و آموزش و همچنین مسوولان24 مرکز ثابت فرهنگی و هنری با هدف؛ هماهنگی موثر در بخش های مختف کارشناسی و مراکز فرهنگی و هنری  استان به اجرا درآمد .
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در این نشست به اهمیت پاسخگویی به موقع به مکاتبات استانی جهت تحقق برنامه های پیش بینی شده اشاره کرد و به مواردی همچون؛ نحوه ارسال فاکتور های مالی تا پایان سال، توجه در هزینه کرد اعتبارات تعمیر و تجهیز مراکز،  تعیین اولویت های تعاملی از سوی مسولان مراکز، تاکید به تسویه حساب هزینه های جاری با توجه به پایان سال، و همچنین انبارگردانی و فروش در مراکز فرهنگی و هنری تاکید کرد.
قاسم عزیززاده گرجی همچنین به طرح صندوق تعاون کانون اشاره کرد و افزود: این طرح جهت همیاری همکاران کانون در مواقع غیر مترقبه و ضروری پیش بینی شده است که در آن داوطلبان به صورت ماهیانه مبلغی را در این صندوق ذخیره خواهند کرد.
همکاری و تعامل بر اساس اخلاق و رعایت اصول اداری از دیگر مواردی بود که گرجی به تاکید داشت و بیان داشت: هرچه فضای تعامل در میان همکاران بیشتر شود، توفیق و موفقیت نیز بیشتر خواهد شد.
تاکید  بر برنامه ریزی برای برنامه های اثر بخش در سال 94 و بهره گیری از تجارب برنامه ریزی سال گذشته از دیگر موارد مطروحه توسط مدیر کل کانون استان  بود که از آن به عنوان مهمترین شاخصه در توفیق و اجرای موثر برنامه ها یاد کرد.
گفتنی است در این نشست، سایر کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی به تشریح نکات مورد نظر خود پردختند.
توجه به آمارگیری کتاب های مراکز، گزارمان نویسی، طرح توسعه کتابخوانی، برگزاری نمایش عروسکی در مراکز و برگزاری کارگاه های ادبی استان از عمده موارد مطرحه از سوی کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران در این هم اندیشی بود.
لازم به ذکر است در این برنامه از مربیان نمونه استانی و کارشناس آموزش و پژوهش استان تقدیر شد.