چشم امید کودکان بابلسری به راه اندازی کانون پرورش فکری دراین شهرستان

در نشست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران ، امام جمعه شهرستان بابلسر و فرماندار این شهرستان راه اندازی مرکز فرهنگی، هنری و ادبی این کانون برای کودکان ونوجوانان بابلسر بررسی شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، این کانون با داشتن 29 مرکز ثابت و سیار به ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی در شهر ها و روستا های مازندران می پردازد. این در حالی است که در برخی از شهرستان ها همچون بابلسر هنوز کودکان ونوجوانان  به جهت فقدان مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری، از خدمات  آن بی بهره اند.
به همین منظور مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در نشست با فرماندار این شهرستان به  ظرفیت موثر کانون در تربیت و رشد استعداد های کودکان ونوجوانان اشاره کرد و افزود: ایجاد بستر های رشد و شکوفایی استعداد ها و فضای نشاط، اصلی ترین خواسته کودکان ونوجوانان از مسوولان است.
وی با اشاره به ظرفیت توریستی و علمی این شهرستان و پیگیری های مکرر و دغدغه این کانون در ایجاد مرکز فرهنگی و هنری کودکان ونوجوانان شهرستان بابلسر اظهار داشت: در صورت ایجاد زیر ساخت ها و حمایت مسوولان این شهرستان در احداث مرکز فرهنگی و هنری ، 42 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان ونوجوانان بابلسری ارایه خواهد شد.
فرماندار شهرستان بابلسر نیز در این نشست با اعلام حمایت همه جانبه از احداث مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان از خاطرات خود در سال های کودکی اش گفت وبا اشاره به عضویت خود در کانون  به نقش موثر این دستگاه فرهنگی در رشد و شکوفایی استعداد های فرزندان ایران اسلامی اشاره کرد.
علی اسد، ارایه خدمات فرهنگی و هنری به کودکان ونوجوانان را از لازمه های توسعه فرهنگی عنوان کرد و از قول مساعد پیگیری در این خصوص با همکاری سایر مسوولان این شهرستان خبر داد.
امام جمعه شهرستان بابلسر نیز در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران به اهمیت تربیت در کودکان ونوجوانان اشاره کرد و بر نقش موثر کانون در این خصوص تاکید داشت.
حجت الاسلام علی اکبر طلابیان با حمایت از پیگیری های مدیر کل این کانون در احداث مرکز فرهنگی و هنری در این شهرستان اظهار داشت: می بایست بستر ها و فضای مناسب برای ارایه خدمات فرهنگی ویژه کودک ونوجوان در این شهرستان فراهم شود.