کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری مازندران یکسال کاری خود را جشن گرفتند.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، همزمان با پایان سال 93، با حضور کارکنان این اداره کل و خانواده هایشان جشنی با عنوان کانون همدلی برگزار شد.
گفتنی است این پنجمین برنامه ای است که در  در این کانون  برگزار می شود و در آن با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و رفاهی از خدمات یکساله کارکنان اداره کل تقدیر می شود.
هدف از این برنامه؛ ایجاد همدلی بین کارکنان و همراهی بیش از پیش خانواده ها با همکاران اداره کل، آشنایی خانواده ها با فعالیت ها و محیط کار همسر یا والدینشان با نگاه به  تقویت و ارتقای کارآیی کارکنان بوده است.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران نیز در این جشن با تقدیر از همکاران خود و خانواده های آنان افزود:محیط  کانون فضای نشاط و همدلی است و یقینا همراهی ودلگرمی خانواد های همکاران در چنین برنامه هایی می تواند در تقویت روحیه نشاط و همدلی موثر واقع شود.
گفتنی است: دکتر محمود رضا هاشم ورزی، روانشاس، با بیان نکات مهم و کلیدی از مفاهیم تربیتی، پیرامون رفتار والدین، تربیت فرزندان، احترام و سایر موارد تربتی و اخلاقی برای حاضرین صحبت کرد و همچنین به سوالات آنان نیز پاسخ داد.
لازم به ذکر است در این جشن، برنامه هایی مانند ؛ اجرای مسابقه و سرگرمی های مهیج برای کودکان، نوجوانان و نیز بزرگسالان- برگزاری مسابقه و اهدا جوایز به برگزیدگان- پخش کلیپ از یکسال فعالیت کارکنان اداره کل و پخش کلیپ از تصایر جشن سال های قبل همکاران – گرفتن عکس یادگاری و خانوادگی و اهدای آن به همکاران – برگزاری کارگاه هنری و سرگرمی برای کودکان و ضیافت شام برگزار شد.