شور و شوق بچه های روستا برای امام رضا

مسوول مرکز سیار روستایی کانون پرورش فکری نکا از شور و شوق بچه های روستایی عضو این مرکز برای شرکت در جشنواره های رضوی امام رضا(ع) خبر داد.<BR>



 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، علی اصغر چهارده با بیان این مطلب گفت: مرکز سیار روستایی نکا با تحت پوشش داشتن 14 روستا به انجام فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در میان کودکان ونوجوانان روستایی می پردازد.
وی با اشاره به فراخوان جشنواره های رضوی کانون پرورش فکری افزود: مسابقات جشنوارهای رضوی در بین اعضای روستاهای چلمردی و کوهسارکنده  نکا و با حضور 30 عضو دختر و پسر بصورت جداگانه اجرا شدکه ازاین بین تعداد 9  اثر انتخاب و به دبیرخانه جشنواره در اداره کل کانون پرورش فکری مازندران  ارسال شد.
چهارده اظهار داشت: دربخش نامه ای به امام رضا(ع) اعضای دختر روستای نوذر آباد تعداد 13 اثر ارایه دادند که 9 اثر به آفرینشهای ادبی ارسال گردید.
 مسوول مرکز سیار روستایی نکا  همچنین یادآور شد: اعضای روستاهای کوهسارکنده و لاکتراشان نیز در بخش خوشنویسی خط تحریر و نوشتن حدیثی از امام رضا(ع) شرکت کردند که تعداد 9 اثر منتخب به دبیرخانه ارایه شد.
وی افزود: جهت تقدیر از مشارکت اعضا در مسابقات جشنواره های رضوی به همه اعضا شرکت کننده جوایزی اهدا شد.
چهارده همچنین از فعالیت های تابستانه در روستا های تحت پوشش مرکز سیار روستایی نکا خبر داد و بیان داشت: این فعالیت ها  با هدف احیای فرهنگ بومی واسلامی در قالب قصه، بازی و سرگرمی و نمایش ضرب المثلهای محلی در سطح روستاها در حال اجرا می باشد.