کد خبر: 245748
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴
بیانیه هیات داوران دومین جشنواره مجسمه های شنی

چندی پیش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران دومین جشنواره مجسمه های شنی را با محوریت کتاب خوانی با حضور اعضای دختر این کانون با همکاری ستاد هفته فرهنگی رامسر و کانون پرورش فکری این شهرستان در ساحل زیبای رامسر برگزار نمود.<BR>

 
گروه های برگزیده شهرستانی این جشنواره در رقابتی چشمگیر به ساخت مجسمه های شنی با محوریت کتاب های کانون پرداختند. بر همین اساس هایات داوران این جشنواره که با حضور اسماعیل ذبیحی، ایمانه رجبی و مژده ذکریا پور تشکیل شده بود، در بیانیه ای برگزیدگان خود را معرفی کرد.
در این بیانیه آمده است: خدا را شاکریم که بار دیگر توفیق همدلی ما را فراهم آورد، تا در کنار ساحل آرام و آسمان آبی مازندران، میزبان گل هایی از کانون های مهربانی؛ کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران باشیم.
این جشنواره با اهدافی مبنی بر توسعه ی فعالیت های کتاب محور از جمله: افزایش حس لذت کتاب خوانی، افزایش حس مشارکت و همدلی در یک فعالیت گروهی، شناخت، کشف و تقویت مهارت‌ها، توانمندی‌ها و قابلیت‌های اعضا در کنار یکدیگر و شناخت عناصر پیرامونی و محیطی و استفاد از آن به‌عنوان یک ابزار هنری و تقویت قدرت تجسم و خلاقیت اعضا و شرکت‌کنندگان و افزایش مهارت‌های ذهنی و حرکتی اعضای نوجوان در انجام یک فعالیت بوده که به لطف پروردگار و تلاش روز افزودن اعضا و مربیان دلسوز کانونی با دستان هنرمندانه ی شما نقش بست.
هیات داوران پس از بررسی آثار 21 گروه حاضر در دومین جشنواره مجسمه های شنی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، ضمن اینکه به سبب همکاری و مشارکت گروهی و انتخاب صحیح کتاب و طرح قابل اجرابا توجه به گروه سنی؛ تمامی گروه ها را شایسته تقدیر می داند، سه گروه را به عنوان برگزیده این جشنواره اعلام می دارد.
گفتنی است بر اساس این رای، برگزیدگان این جشنواره به ترتیب: هانیه امینی فر، سارا عشوریان وفاطمه آزادیان از مرکز کتالم با طرح شتر حضرت صالح (ع)- فاطمه طبرستانی، سپیده قنبری وساجده قربانی ازمرکز جویبار باطرح آفتاب پرست و صبا خواجوی، فاطمه امینی وطاهره تقی زاده از مرکز بهشهر با طرح هشت پا بوده اند.