مازندران سه رتبه برتر را کسب کرد

در مسابقات گزارمان نویسی(گزارش‌های ماهانه نقد کتاب( کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور، کانون مازندران موفق به کسب سه رتبه برتر شد .

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، با توجه به اینکه کتاب خوانی از مهمترین فعالیت های 40 گانه کانون است؛ گزارمان نویسی یا گزارش نویسی ماهانه نقد کتاب از سوی مربیان یکی از محوری ترین فعالیت های مربیان در جهت انس بیشتر با کتاب خوانی و افزایش قدرت تحلیل و نقادی آنان به شمار می آید.
بر این اساس اداره کل آفرینش های فرهنگی کانون هر ساله در مسابقه ای با همین عنوان برگزیدگان گزارمان نویسی خود را از سراسر کشور مورد تقدیر قرار می دهد.
 در این میان با اعلام برگزیده شدن 56 اثر مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون در سال‌های 94- 93 ، در مجموع 886 مربی کانون در سراسر کشور درباره‌ی 60 عنوان کتاب منتخب از 47 نویسنده تعداد پنج‌هزار و 847 برگه گزارمان نوشتند که داوران مرحله نهایی از بین این تعداد، 56 اثر از 48 نفر را به عنوان برگزیده‌ی کشوری انتخاب کردند.
بر اساس این گزارش، ام لیلا رضایی  مربی فرهنگی مرکز شماره 3 ساری با کتاب  " آفرینش پرندگان دراز پا توانست رتبه برتر کشوری را از آن خود نماید.
در همین حال نرگس سیدی مربی فرهنگی مرکز رامسر با گزارمان نویسی کتاب های: " دنیا چقدر بزرگ است " و تنها خدا می فهمد" در مسابقات گزارمان نویسی سال 92 -93 کانون به عنوان برگزیده استانی گزارمان‌نویسی کانون  معرفی شد.
قرار است در مراسمی که روز پنج شنبه 28 آبان به مناسبت هفته کتاب  و کتابخوانی در سالن  اجتماعات اداره کل کانون پرورش فکری مازندران از این همکاران و سایر برگزیدگان و تلاشگران عرصه کتاب و کتابخوانی استان تجلیل شود.