کارگاه شیوه های ارتباط موثر با رویکرد تربیت دینی

کارگاه شیوه های ارتباط موثر با رویکرد تربیت دینی، ویژه خانواده های دانش آموز در کانون پرورش فکری شهرستان کتالم برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، فتانه برنده مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون کتالم با اعلام این خبر افزود: این  کانون میزبان 200 نفر از والدین اعضای کانون و دانش آموزان مدارس ابتدایی شهر، جهت شرکت در اولین دوره آموزش خانواده با عنوان "شیوه های ارتباط موثر با رویکرد تربیت دینی" بود.
وی با بیان اینکه؛ امروزه نحوه ارتباط والدین با فرزندان نیازمند اتخاذ دانش و مهارت ارتباطی است اظهار داشت: این کارگاه آموزشی  با حضور "امین محمد پور" دکترای روانشناسی در سالن آمفی تئاترکانون و با استقبال بی نظیر خانواده ها به اجرا درآمد.
برنده این را هم افزود که دربرگزاری این دوره، آموزش و پرورش این شهرستان همراهی موثری داشته است وابراز امیدواری نمود که بتوان نظیر این برنامه ها را گسترش داد.
دکترمحمد پور در این کارگاه آموزشی  ضمن تشویق والدین به شناخت بیشتر فرزندانشان؛ به تفاوتهای فردی کودکان  دختر و پسر زیر 12 سال پرداخت و بر اهمیت نقش والدین در جهت تربیت فرزندان و راهکارهای تربیتی موثر در این زمینه تاکید کرد.
این کارشناس حوزه تربیت در ادامه صحبت های خود به بیان  انواع  روشهای  تربیتی ( دیداری - شنیداری و...) پرداخت و بر توجه بیشتر به تکریم شخصیت کودکان، توجه به همسالان کودکان ونوجوانان، نقش موثر تشویق در تربیت فرزندان وانواع و روشهای کاربردی تاکید نمود که البته با پرسش و پاسخ حاضران همراه بود.