خروجی کانون به ورود موثر روابط عمومی است

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران درنشست کمیته روابط عمومی این اداره کل گفت: خروجی کانون، مشروط به ورود موثر روابط عمومی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، اولین جلسه کمیته روابط عمومی در سال 95 با حضور شورای این کمیته در دفتر مدیر کل این کانون برگزار شد.
قاسم عزیززاده گرجی با اهمیت نقش روابط عمومی در معرفی کانون به مخاطبان گفت: خروجی کانون به واسطه ورود موثر روابط عمومی هویت می یابد.
وی افزود: بازتاب و انعکاس فعالیت های کانون به میزان فعالیت های واحد روابط عمومی معنا پیدا می کند و بر این اساس این جلسه در راستای تقویت و گسترش فعالیت های روابط عمومی کانون مازندران شکل یافته است.
مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه اعضای این کمیته نیز  در حوزه روابط عمومی دارای تجربه هستند، خواستار برنامه ریزی مناسب برای تحقق اهداف مورد نظر در این حوزه شد.
گرجی در عین حال به تشریح ویژگی های یک روابط عمومی موفق پرداخت و تصریح کرد: داشتن خلاقیت و مدیریت آن، تحرک و پویایی، آگاهی های رسانه ای و اجتماعی، رفتار مناسب، نفوذ روی افکار عمومی و شناساندن سازمان متناسب با نیاز های مخاطب با ایجاد برنامه های جذاب از عمده ویژگی های مهم روابط عمومی است که می تواند تاثیر شایانی در معرفی و شکوفایی سازمان ایجاد نماید.
این مسوول همچنین با اشاره به فعالیت های موثر مسوول روابط عمومی کانون مازندران و اشرافیت وی بر حوزه روابط عمومی، ابراز امیدواری نمود: با اتکا به این جلسه و استفاده از خرد جمعی بتوان برنامه های مفید و موثری برای شکوفایی وتوفیق روز فعالیت های روابط عمومی در نیل به اهداف عالیه کانون دست یابیم.
در ادامه جلسه این کمیته، کارشناس روابط عمومی و دبیر کمیته روابط عمومی کانون مازندران نیز با تقدیر از نگاه حمایتی مدیر کل این کانون، تشکیل کمیته روابط عمومی با حضور همکاران صاحب نظر را گامی مهم در پیشبرد فعالیت های این واحد عنوان کرد و افزود: روابط آیینه تمام نمای سازمان است و با توجه به رسالت فرهنگی کانون، سهم روابط عمومی در انعکاس برنامه ها و معرفی هر چه بیشتر و بهتر کانون به گروه هدف و جامعه بیشتر خواهد شد.
رضا عابدی اظهار داشت: حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مدیر کل و سایر همکاران کانون مهمترین مسئله در تحقق برنامه های پیش رو است و این جلسه می تواند در پرتو یک برنامه ریزی موثر و قابل اجرا، افق پیش روی روابط عمومی را شفاف سازد.
دیگر اعضای این کمیته به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت تدوین برنامه های روابط عمومی کانون مازندران پرداختند.
بر اساس پیشنهادات هر یک از اعضا و بیان انتظارات مدیر کل استان مقرر شد تا برنامه های مورد نظر در قالب مصوبه به اجرا در آید.
دیگراعضای کمیته روابط عمومی اداره کل کانون مازندران را: مرتضی نوربخش، معاون اداره کل ، صابر قربانی مسوول حراست و سمیه سپهدار کارشناس مسوول کانون مازندران تشکیل داده اند.